Jak už jistě víte, máme na letošek jako dlouhodobý test motorku 800MT Sport od CFMOTO. Když přišla možnost vyrazit do Alp společně s dalšími majiteli CFMOTO, byla to jasná volba. Zaprvé jsme měli možnost porovnat sportku s dalšími stroji, no a hlavně taky poznat další lidi, kteří CFMOTO mají, dát se s nimi do řeči a něco nového se dozvědět. Super zatáčky jsou pak už jen třešničkou na dortu.

Nový model Ténéré 700 World Rally představuje vrcholnou verzi Adventure motocyklu Yamaha pro dlouhé vzdálenosti a jeho dědictví sahá až k samým počátkům nejtěžšího závodu na světě.

Už před časem unikla informace o tom, že Kawasaki představí novou generaci legendárního UTV Mule. Moc informací ale nemáme, snad jen, že má mít ve svých útrobách čtyřtakt o objemu 999ccm. 

Chcete si vyzkoušet nové Yamahy na vlastní kůži? Tak neváhejte a využijte jedinečnou možnost na legendární trati ve vranovském žlebu!

Značka Buell byla vždy inovativní a nebála se zajímavých řešení. V historii vždy spolupracovala s H-D. Okolo dvouválcových motorů Eric Buell postavil naháče, sport i cestovní enduro. Bohužel ekonomicky to nakonec moc nefungovalo a Buell zkrachoval. Následně vstal z popela, znovu zkrachoval a tak to šlo dál. Nynější majitel ale představil novou modelovou řadu okolo dvouválců Rotax s výkonem 180 koní. K dostání bude sportovní motorka a cesťák. Pro propagaci nového Buellu ale připravil hodně zajímavou mašinu.

Jestli vám přijde, že Can-am Maverick X3 už umí všechno a tuning opravdu nepotřebuje, tak máte diametrálně jiný názor než stavitel, který si říká "The Thrill Billy". Ten už má na svém koně pár dalších mašin, ale vzít si do parády v podstatě nejlepší side-by-side současnosti, to chce odvahu.

V dalším díle o výrobcích čtyřkolek si představíme největší, ale současně také nejmladší značku z velké čtyřky. Honda u nás sice do čtyřkolek nikdy moc nešlapala, ale i tak se jich tu pár najde. A co kus, to zajímavé technické řešení. Ostatně Honda se nikdy nebála dělat věci jinak a je to vidět i v portfoliu čtyřkolek. 

Zatímco na začátku byly UTV takové větší čtyřkolky s korbou, postupem času se z nich vyvinula hodně zajímavá a univerzální kategorie vozidel, které toho zvládnou mnohem více, než jen vozit slámu a dřevo po farmě. Jejich slabší stránkou byl ale dojezd. Pracovní UTV nemá důvod mít přehnaně velkou nádrž a zároveň mají benzínové motory s variátorem ve velkém UTV poměrně velkou spotřebu. 

Tenhle test je vlastně takový příchod s křížkem po funuse… Grizzly 700 jsme testovali na podzim a pořád jsem si ho tak nějak schovával na dobrou příležitost, no a mezitím Yamaha představila dvě limitky. Navíc budeme mít mašinu za měsíc zase v redakci, tak to berme jako takovou ochutnávku.

Tahle bestie vznikla na Novém Zélandu a na první pohled vypadá, že zatraceně pojede. Nejde jen o jednoduchou výměnu motoru, kteoru jsme už párkrát viděli, ale je tu něco navíc.