Honda se nebojí dělat věci jinak i za cenu toho, že to ne vždy vyjde. Už představila pár modelů, které slušně řečeno nebyly moc úspěšné a povedené, ale to platí hlavně pro svět motorek. Ve čtyřkolkách naopak přišla s řadou nápadů, které už úspěšně prodává zatraceně dlouho. No a to nejzajímavější, čím vynikají čtyřkolky od Hondy je automatická převodovka.
Konkurence využívá u pracovních čtyřkolek variátor CVT, tedy systém, který mění převodový poměr na základě otáček a přenáší ho gumovým řemenem. Ten ale chtě nechtě prokluzuje a ve variátoru se tak ztratí až 30% výkonu čtyřkolky. A to jak jistě uznáte je hodně. Honda na to jde jinak. Mezi motorem a pohonem kol je automatická dvojsojková převodovka DCT (Double Clutch Transmission). Díky ní jsou ztráty výkonu naprosto minimální. Díky dvěma spojkám má čtyřkolka vždy připravený další převod a přeřazení je tak extrémně rychlé. Funguje to vlastně tak, že převodovka zařadí další stupeň a při potřebě přeřazení rozpojí jednu spojku od aktuálně zařazené rychlosti a sepne tu druhou s dalším kvaltem. Vy tak o řazení prakticky nevíte.
Jezdec může převodovku nechat v automatickém režimu, nebo jí přepnout do manuálního a ovládat řazení tlačítky na řídítku. Díky tomu, že je převodovka řízená elektronicky může mít navíc i sportovní, režim, který řadí rychleji, atd. Z pozice jezdce je znát především okamžitý zátah a reakce na přidání plynu bez sebemenší prodlevy. No a jak to celé funguje technicky se podívejte na videu od Hondy.