Polaris nás novinkami zásobuje postupně a zatímco předtím šlo o nové technologie u strojů pro zábavu, tentokrát ukázal Polaris nový Ranger 570 a Diesel, no a k tomu pár barevných kombinací pro RZR a čtyřkolky.

polaris ranger 570 2622

Zajímavé je, že Polaris začal poměrně striktně rozlišovat nabídku pro USA a Evropu podle potřeb trhů. Vznikají tak modely, které jsou šité na míru evropským jezdcům a to je rozhodně dobře. 

Polaris Ranger 570 SP

Už skoro deset let je jednoválcový Ranger prodejním hitem a jedním z nejoblíbenějších strojů pro farmáře, městské služby, ale i pro lovce, nebo chataře. Pro rok 2022 přichází Ranger s o 30% zvětšeným nákladovým prostorem. Motor dostal nový  variátor, který by měl být efektivnější a hlavně by měl dát řemenu až dvakrát větší životnost, což je u pracovního stroje rozhodně potřeba. Nová je taky spojka, která by měla přinášet lepší záběr v nízkých rychlostech. 

polaris ranger 570 2143

Díky novému podvozku je světlá výška 25,4cm, takže se Rangeru ještě o něco zlepšila průchodnost terénem. Nová geometrie také zmenšila poloměr otáčení. V kabině najdete skoro 75litrů úložných protor včetně schránky na mobil, držáku na pití, schránek a boxů pod sedačkami. 

polaris ranger 570 2427

K novému Rangeru bude k dispozici katalog 40ti nových dílů příslušenství, které zvyšuje využitelnost UTV a samozřejmě také komfort jezdce. Budete si moct vybrat s několika kitů, jako je například lovecký, nebo farmářský. Polaris vám tak dává možnost přizpůsobit Ranger vašim potřebám. No a pokud máte rádi při jízdě, nebo práci muziku, je tu audiosystém od JBL. Pro Evropu budou k dispozici čtyři barevné kombinace - bílá, černá, zelená a camo. 

polaris ranger 570 2002

Polaris Ranger Diesel DELUXE

Když jsem před lety testoval první diesel od Polarisu, vypadalo to trochu jako exotický pokus, jenže koncepce motoru, který zabírá od nulových otáček se spotřebou tři litry se ujala a diesel se stal pevnou součástí nabídky a konkurence se do naftových motorů pustila taky. 

polaris ranger xp1000 0013

Ranger Diesel nedostal sice novou techniku, ale přichází ve vymazlené DELUXE edici. Ta s sebou přináší speciální titanovou barvu a LED světla. Ta mají o 60% větší svítivost a samozřejmě i menší odběr, než žárovky. Diesel stojí na 12" hliníkových diskách v černé barvě, na kterých jsou obuté 27" pneumatiky Maxxisdiesel

Luxus by na vás měl dýchnout i v interiéru, kde najdete nový volant a speciální potahy sedaček. No a celkový komfort završuje sériově namontované topení a rozšířené úložné boxy v interiéru. 

Nové barvy

Zbytek modelové řady dostal zajímavé upgrady barevných kombinací. Těch se dočkaly čtyřkolky, bugyna RZR, ale i sportovní UTV General. 

RZR

scrambler

sportsman

Text: Matěj Oliva

Foto: Polaris