-
Kawasaki představila BruteForce 450 a novou KFX pro nejmladší
Kawasaki oznámila oficiální uvedení své řady čtyřkolek pro rok 2025, jejíž hlavn... -
V čem jezdíme - Boty a chrániče Acerbis
Na čtyřkolce jezdím už víc, než 15 let a za tu dobu udělaly stroje obrovský kus... -
CFMOTO Trip do Yspertalu podruhé
Loni jsem měl tu čest natáčet a fotit jezdce na CFMOTO, kteří se sjeli do rakous...
Poradna
-
Jízda po dvou - proč a jak
Skoro v každém testu máme fotku na dvou kolech. Má to dva důvody. Tím prvním je, že to zaujme čtenář... -
Jednoválec, nebo dvouválec?
Zapeklitá otázka. Kolik válců potřebujete a proč? Je to jako diskuze, jestli na motorce jezdit v kůž... -
Nezávislé zavěšení, nebo pevná osa?
Jeden ze zásadních konstrukčních rozdílů u čtyřkolek je systém zadního zavěšení, který můžeme rozděl...
Video - CFMOTO 700CL-X ADV a 450SR
- Podrobnosti
Po poctivém testu nového cestovního endura od CFMOTO tu pro vás máme dost živé dojmy přímo z prvních jízd na obou novinkách pro letošní rok. Tak se pohodlně usaďte a jedem!
Polaris Sportsman 570 - Amerika, co vás nezruinuje
- Podrobnosti
Základní Sportsman je čtyřkolka, kterou jsem poprvé testoval už někdy v roce 2008 ještě jako model 500 H.O. s karburátorem. Od té doby ušla hodně dlouhou cestu, ale pořád platí, že jde o jeden z nejuniverzálnějších strojů.
Yamaha Grizzly 700 - jeden hrnek stačí
- Podrobnosti
Zatímco v začátcích čtyřkolek byly japonské značky tím, kdo udával směr na trhu, dnes je to trochu jinak a honba za výkonem a technologiemi je především v severní Americe a Číně. Japonsko si ale stále drží svou linii a ono to vlastně není vůbec špatné.
Yamaha WaveRunner FX Cruiser SVHO LTD
- Podrobnosti
Představte si 250 koní z turbem přeplňovaného motoru, které vás ženou po vodní hladině, nad kterou doslova kloužete. Na povel řídítky zatočí jako nic a jede víc, jak stovkou. Tohle všechno umí jeden z nejsilnějších skútrů na trhu, který jsme otestovali.
CFMOTO Gladiator Z950 - První test
- Podrobnosti
Tred poslední doby je větší, delší, širší a hlavně silnější. Ale je celá řada jezdců, kteří prostě dvě stě koní nepotřebují a drafty na trati taky nejsou nic pro ně. A právě těm CFMOTO připravilo novou bugynu Z950.
Strana 2 z 2